lite dålig är jag ibland.

Jag kan vara lite dålig på att skriva här i bloggen ibland, visst.. det har väl de flesta kanske. Men iallafall, ibland så har man bara inte tillgång till en dator eller så är man bara inte hemma. ha-ha-ha
Träning i förrgår, i stallet! jag tycker inte verkligen INTE om att spela där, gruset, sanden och allt sånt sheit får man i hela brallorna och skorna och ja nämn nånting som inte är sandigt när du kommer hem! Men det gick faktiskt ovanligt bra på den träningen... var med thomas samma dag, kom hem och där var mormor.
Min älskade mormor, som om hon dog skulle jag självklart gråta men just för tillfället tycker jag INTE om henne.
Är nämnligen fest på fredagkväll men den får jag inte gå på för att jag ska vara hemma med henne medans hampus eller henrik garanterat kommer att dra iväg, MEN NEJ DÅ! inte den här gången..

moaha-ha-ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0