i can feel it coming back again. Minns du?

Jag tog en lång promenad idag och solen sken like crazy. Jag gick en gammal väg som jag gick förut en gång, och jag kommer ihåg precis varje ord som sades på den vägen. Jag minns hur vi brottades på stocken i vattnet och hur din vita tröja satt. Det var varmare då. Jag minns hur du berättade allt för mig och hur du lyssnade när jag gjorde detsamma. Jag minns hur lätt allt var, men också hur komplicerat vi gjorde det. Vi förstörde rätt mycket den kvällen.

And as he spoke, he spoke ordinary words
For I felt what I had not felt before
You'd swear those words could heal.
And I as looked up into those eyes
His vision borrows mine.
And to know he's no stranger,
For I feel I've held him for all of time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0