1511

Jag mår asfint.

Verkligen asfint.


Eller?


Jag måste bara påpeka här att Klin, vilket jävla skämt. Jag är själv servitris/bartender/matfödare på en liten krog, och jag vet fan inte vilken charmskola dessa puddingar har gått på. Detta är heller inte första gången som bartendersen på Klin har varit utomordentligt otrevliga.

Det gick till såhär, vi kommer dit. Sätter oss ner, chillar lite. Det är lördagkväll och inte ens musiken är på. Det sitter ett gäng hurtiga 40+ i hörnet och surplar på något jag tyckte såg ut som mosad ananas. Aspeppt tänker jag. hit vill jag gå oftare. Men vi sitter där, snackar, kämpar som fan att se någorlunda sober ut. Mr slick glider fram stockholmswannabe som han är "tjena tjejer, eeh.. ska ni har någonting att dricka eller äta eller?" jag tänker att fan, för att vi inte ska bli utkastade från detta vilda partande räddar jag situationen och säger ja för fan, får se vad ni har.
Vi diskuterar och kommer fram till att Mr slick, INTE dricker cider! mycket viktigt att pounktera.  Mikaela bestämmer sig för att beställa hon med så hon glider upp bredvid och börjar snacka med grisen.
DE HAR INGEN FIZZ! (Xider Citrus FIZZ som nu i onsdags grisen var mycket noga med att betona) Grisen är ovanligt trevlig mot mikaela när han skämtar och ler diskuterandes om vilken kvarvarande xider är godast, antar att han fick sig ett efterlängtat skjut på fredagsnatten. Mr slick glider upp och får för sig att han ska bete sig som en liten bebis och säger till mikaela när han korkat upp hennes lilla -enligt honom- fjantiga cider "Ska du ha fler glas så ni kan dela?" tittar på henne som om hon vore dum i huvet och vänder tjurigt ner sin vackra nuna ner i kassalådan, antar att han inte var så lyckligt lottad när det gällde skjutet där på fredagskvällen.

Jag vet inte vart ägaren till denne glamourösa, nyöppnade och högburna partyhålan KLIN har hittat sina prince Charmings, men jag antar att han ville hålla budjeten nere.


Kommentarer
Postat av: H

HAHA, får en känsla av att det är vår käre Alex du pratar om ;).. han "kan" sin sak han! Oh yes, indeed.

2011-03-07 @ 17:21:23
URL: http://godmother.bubbleroom.se
Postat av: Anonym

Kommer du sluta hänga där nu? :(

2011-03-07 @ 18:55:18
Postat av: Hannae

Jag kommer inte sluta hänga där, men jag kommer fan ställa krav på bartendersen. Att de är trevliga osv :)

2011-03-08 @ 09:42:39
Postat av: Anonym

vad gjorde en ni där? känns som ni var lite malplaserade tror ni hör hemma på flammingo eller skrubben.

2011-03-09 @ 12:10:51
Postat av: Hanna

Jag vill börja med att säga att jag står för mig åsikt, och jag respekterar om någon annan tycker olika. Därför måste jag fråga varför du svarar på det här inlägget som Anonym?



vem är det som avgör vilka som "passar in och inte" på Klin? Finns det ens något "mönster" att passa in i? Isf får du hemskt gärna dela med dig utav den informationen, för den har gått mig förbi helt och hållet.

Jag anser inte att de stora Taittingerflaskorna som pryder väggarna ger Klin högre status än något annat ställe.



Jag måste också fråga, om du nu kan uttrycka dig som "känns som ni var lite malplacerade", känner du oss ens?



tacksam för ett moget svar med namn.

2011-03-09 @ 16:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0