im bored and im afraid im fallin like rain for you.



Radikalt hur fort en vecka kan gå.
Åker till Stockholm en måndag för white lieskonsert, vilket var bland det bästa jag varit på. Crashar hos en underbar människa med sångröst som kastar Colbie Caillat i väggen. Åker hem till otroligt civiliserade dalarna och gör ingenting en dag. Firar 100 dagar till studenten med fylla och dans på Klin en onsdag. Spenderar torsdagen med vatten och chokladkaka i liggande ställning större delen av dagen och skrattar ikapp med mina fina.

Nu väntar jag på fredag där jag bjuder på onyttigt, samt taggar till lördag.


Har spånat lite planer och jag hoppas fan inte på annat än galenskaper, spontant skit och asgarv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0