06.51

trevligt. Jag hatar morgonar. Jag tycker inte om kvällarna heller för den delen. Varför måste vi egentligen sova? när man inte kan sova blir man ju helt knäpp dagen efter, och om man vaknar och inte har någon frukost, ja då blire ännu värre.

Jag har nu läst ut en helt underbar, spännande, kärlekskrankad och isigt skräckig bok. "Om jag kunde drömma". Herregud det är ju så att man blir förälskad i Edward själv. Det sjuka är ju att det märks att boken är skriven av en kvinna, för sådana män/killar finns inte, det är bara kvinnofantasi att dom ska dyka upp i dörren varje morgon och fråga om man vill ha skjuts till skolan, dock är ju Edward vampyr och sover inte om nätterna, men då sitter han i Bellas rum och ser på henne när hon sover. Jadu, det är otroligt nervpirrande och irriterande när man sen stänger boken och inser att fan, sånt existerar inte.

Det blev heller ingen träning igårkväll pga förskylning.

Och min buss går 07.05 och klockan är 06.56 så vafan gör jag här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0