arbetsskada whattafack?!

det finns en hake med att gå media. man blir OTROLIGT ARBETSSKADAD. det är helt sjukt! jag lägger märke till småfel i reklamer, vilka texter som inte passar in vart, färger, storlek. Dåligt koncept, till vem? det är sjukt!
sen även hur otroligt frustrerad man blir när datorn inte startar, när man glömt sitt USB någonstans (där i finns mitt liv kan jag ju bara säga ) sen när man gör headers i paint så pixlar bilderna sönder och man inte fattar varför! typ som det har blivit på min nu då... Det blir ofta så att jag får lite nya idéer när jag inte har photoshop.
Så det blir väl att sitta på skolan och göra om den nya headern till en ännu nyare. btw. gud vad jag tjatar om headers.

sen iallafall, så åker jag hem till Emelie för lite bakning med tjejerna! blr både knäck, ischoklad och massa annat! får se om det blir lite marsipangrisar också.

sitter också med rakbena i håret. Det här med rakbena är väldigt specielt tycker jag. rakbena kan verkligen inte vem som helst ha och därför bör man ta en rejäl funderare på om man verkligen passar i det. För grejen är ju att herregud det är ju sjuuukt snyggt! men man vill ju sen inte se dum ut. Visst, nu kommer tjatet om att man inte ska bry sig om vad andra tycker utan ha det man själv tycker är snyggt. Men liiiite påverkad av omgivningen måste man ju bli.
Så nu sitter jag här och tar mig en riktig funderare på om jag verkligen passar i det. I somras tyckte jag att jag passade gryymt bra i det. Kan vara den bruna hudfärgen eller det saltvattniga håret som gjorde det. ingen aning. men nu är jag iallafall väldigt skeptisk.

PYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0