axelvaddar och fransvästar, wtf!?


alltså, överallt får jag se folk som bär runt på västar med knälånga fransar nertill, vad tänker de med?
Jag och amanda var ju till falun förra lördagen, och vi var in på JC och fick en Vecorevyntidning. I den hade Elin Kling på sig en paljettbody med knälånga fransar till. wtf tänkte vi, ska inte hon vara sveriges modefreak?
Sen det här med axelvaddar, never sa jag då när jag såg ett inslag om det på Tvn för ett tag sen. och det sjuka är ju att nu, typ 4-5 månader senare snackar de fortfarande om axelvaddar på tvn. ?




fejkad simhoppare vs. hippies.

Kommentarer
Postat av: amanda

vi gillar! naaat

2008-12-21 @ 14:04:13
URL: http://wqnfh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0