california's burning

Jamen det vart en trevlig eftermiddag hos emelie igår då! mycket pepparkakor men tyvärr inge knäck eller ischoklad, tråkigt. Men men! lite snöbollskrig varte tom. gud vad jag saknar dom brudarna alltså, det gör ont när man tänker på hur mycket tid vi hade med varandra i nian. Tråkigt när man sen inser att man inte går i samma skola längre och itne träffas varje dag.

Haha sen senare på kvällen får man ett samtal av Krille dahlman! inte lite onykter ringer han mig och frågar vart skohornet är och varför sötoskar springer ifrån honom. hahaha det blev riktigt svårt att sluta skratta när jag pratade med honom alltså!

.. och som grädden på mosen avslutar vi detta inlägg med att tillägga att jag snart har fotbollsträning och att jag efter det ska hem till thomas. wunderbart. Och att Augustana är ett grymt band.

Kommentarer
Postat av: lindaaa

haha hanna, texten är ju knappt synlig?:P

2008-12-07 @ 16:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0