kom nu jag är kroniskt låg.

fyra dagar, hahah gyra fucking töntiga dagar. Jag kryper mot nedergång... eller inte.

Trevlig dag i plugget idag, både lucia och lussebullar och lite julpyssel och sånt. Pratade lite med viktor och emil påväg hem, trevliga killar.
Kommer hem och inser att jag har tomt hus ikväll hos pappa, så att dra dit lite brudar är ju definitivt inte fel, jag saknar dem alldeles för mycket! så vi får se om jag ringer och hör.
Så imorn då, Falun med amandaaa! blir o shoppa lite julklappar till alla nära och kära.
och vi träffas alldeles alldeles på TOK för sällan ! det här är sjukt och får inte fortsätta, jävla telefon har pajat så det går itne att ringa för jag hör nada. Men ring på mobilen, d funkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0