Som tonårsbarn på hemväg efter gårdagens debut



Efter några timmars bloggfixande så nu
har jag nått ett resultat jag är nöjd med.
Jag vet inte hur många olika
bakgrundsbilder jag testat,
så nu jäklar har jag skaffat
mig en helsikes massa fina bilder.

Det är de bilder som är i lite
 gammalt 60talstuk som är snyggast.
Där det händer grejer.
Bilder där modellen bara står på en
sten med havet i bakgrunden med den typiska båda-händerna-i-midjan-och-skjut-ihop-axlarna-mot-ansiktet-posen är bara såååå uttjatad. Naej,skare va fina modebilder skare va bilder där ingenting står still.
 Det ska hända nåt.

Jag har funderat lite. Lite på det här vad man ska göra efter gymnasiet. Om vi säger att jag nu får mitt drömjobb som modefotograf. Vad skulle jag fota mest i för omgivningar? hur kommer JAG att bli att jobba med? vad händer sen?
"One day you in, and the next day your out" som Heidi Klum säger i Project Runway, tänk om det blir så?.
Egentligen ska man ju inte sitta och begrunda sin framtid. Man ska egentligen bara gå dit näsan pekar, och fan ta den som står ivägen.

Btw, så lär jag kila ner till min mamma nu. fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0