when you kissed me at newyearseve

Vad? Vem? Vart? hahaha, så många frågor men inga svar! frågade alldeles nyss pappa om jag skulle få anordna ett nyårsparty, men icke då. För att jag har ju redan haft fest, WHAT? ååååh ibland får jag psykbrytet på föräldrar. 

Blev lite kupolen idag också, hittade en julklapp till thompa och saltvatten-spray till mig själv, sen ett halsband med ett stjärnskott. Trevligt, blir väl bild på den senare, har kameran här men inget halsband. Det ligger fortfarande i påsen hos mor. 
Jag hatar att inte ha pengar. Helt seriöst så HATAR jag att gå på kupolen utan pengar, för det är alltid så att jag hittar massor med snyggt då. Jag såg bla. en sjuuukt snygg skinnklänning, en satinkjol, grymt snygga lackpumps med mockadekorer bak (som jag faktiskt tror att lillebror tänker köpa till mig hihih ) kostar bara 170:- så det e nais. Jag såg också en grymt snygg tröja med extremt bred hals och med en bild på den där Färgglada tv-grejen som syns på tvn när det inte går nåt program. OMFG. jag hatar mitt liv.

Imorn blire att ge sig av emot expert och smöra in sig, jag har nämnligen hört att de ska ha expanderat sitt arbete runt foto och framkallning. så wtf, worth a try.
Jag har btw bessat klänningen från asos nu, fick den för 130:- billigare än den egenligen var. nais.

 

puss o knull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0