".. att sova lite längre är ju guld, men du är ju diamant så okej"

bapbapa! här igen. skriver samma gamla vanliga textremsa om hur otroligt tråkig lektionen är och vad jag lyssnar på, vem jag sitter med, vad vi gör, vad läraren gaggar om och hur dahlman sitter och pratar med sig själv. Jag lyssnar iallafall på The killers - smile like you mean it, mycket bra. Upptäckte the killers igår på TV'n och insåg genast vad har jag missat! laddade hem massa annat också, typ the Verve, The view som var ett tips av en kompis och incubus. brabra band, såndär töntmusik. Har fotolektion, jag sitter med bea som vanligt, vi redigerar bilder, läraren är tyst för tillfället och dahlman upprepar ".. men det beror ju på hur man ser på det .. " ja, underbart.



lira på nu era lirare!

Kommentarer
Postat av: amanda

ahmen hanna, du är lite efter ja :D

2008-11-06 @ 17:20:22
URL: http://wqnfh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0