Back in school.

det  här med skolan. Rätt tråkigt, det är drygt, prov, läxor, tar massa tid. Men ändå, om skolan inte fanns så skulle väl alla vara ute och ränna på stan och världen skulle gå under av dess okunnighet. Men det är till och från kul att gå till skolan, man lär sig, hänger med polare, man får rutiner! jag HATAR att inte ha rutiner.. när det blir lov då ballar allt ut, det är jävligt skönt.

Igår var det första fotbollsträningen inomhus på 5 SATANS VECKOR. Jag känner verkligen hur allt började att bli mindre och jeansen satt inte riktigt som dom ska.. muskleerna föörsviineer..så det är galet skönt att börja träna regelbundet. Var dock ute och sprang två gånger (A) hahaha! Så nu sitter jag med träningsverk i benen.

Chillade lite med thomas också. Lyssnade på Håkan och kikade på The strangers. Jag och thomas bror, martin, satt på helspänn och ryckte till så fort det hände nåt medans thomas ligger och skrattar och säger "nu kommer blöjmanneeeen!" mhm, vi blir alla rädda på olika sätt (haha) saknar honom nu iallafall. Han va inte på bussen imorse så det går rätt segt. Han gör verkligen min dag, hela dagen. Även fast det hände massa grejer i helgen, så tycker jag om honom mer än någonsin.

Kommentarer
Postat av: amanda

bruuuuud, du måste skicka håkan bilderna till mig!

från sophies kamera :D

2008-11-03 @ 17:43:54
URL: http://wqnfh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0