dagens depri blir inte bättre.

Jag har nog haft världens mest förjävliga dag. Jag har verkligen känt på botten av poolen idag alltså.
Jag hatar verkligen då andra människors tendenser till hur man avslutar saker smittar av sig på andras tendenser som kanske inte ens är dåliga just för tillfället, det är inte meningen att ni ska fatta det där, men de som gör det gör vi vågen åt!¨

*VÅgEn*

sitter iallafall här och lyssnar på the killers - human, sjukt bra låt. älskar att den är lite depri påå något vis, jag har ju levt på coldplays nedstämda melodier idag, hade ju kunnat varit bättre kanske. Pratar lite smått med amanda, känner för att hitta på något ikväll, inte fest, för jag, emelie och lina fick ju vårt lilla partande igår, men något annat.

*jag önskar mig ett sms från dig buddy, hör av dig! snälla*. ekar i min skalle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0