en släkting från fjärran.

nej men vad trevligt, idag är humöret på sin bättre halva. Pappa fick dock påminna mig om att det var farsdag idag, lite... taskigt kanske. Jag har lärt mig att spela Dunderklumpen på gitarr, weeaay!
så nu sitter jag här och diskuterar med min bror nyvakne bror, väntar på att fotbollsträningen ska börja och att mormor ska komma ner ifrån Härnösand. Sen har jag också lust att få höra av någon speciell, kanske få ett sms liksom om det som sades i fredags "jamen det kan vi ju göra på söndag" ja, varför inte? jag är ledig!
min ipod och min mobil har slut på batteri och laddarna är nere hos mamma, värt att gå ner och hämta dem? .... ja kanske det.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0