Gör din grej

ah det är galet hahahaha! när jag tänker på det hmed bloggen ibland alltså, vad skriver jag om egentligen?
- mina tråkiga dagar som en töntig mediahora som älskar sina konstiga kläder och tecknar mestadels av sina dagar.
- hur jag Kladdar ihop lite kläder här vid min symaskin ibland sisådär även fast det e blir bra alltid, använder inte ens allt det jag gjort.
- och sen lägger ut tusentalsbilder för allmänheten och önskar att jag var mer som en normal människa. Känner att jag kommer att gå i Hanapee's fotspår om jag fortsätter såhär, hon som beskriver sina dagar med " och jag gick på toa och släppte kroven med ett redigt plopp" jadu, så kanske jag också sitter och skriver en dag.
- och att jag är den där konstiga tjejen som alla kollar på och rynkar på pannan, släpper iväg ett flin och tänker " wtf!?" haha det är därför jag går på haga! UNDERBART. i love it. hihihih
 - om hur det är upp-över-öronen-kul att vara den som ingen förstår sig på, hon som säkert skulle kunna springa skolan runt i en mankini utan att bry sig. Ja, nån måste väl erkänna att denne är en sådan.

ibland önskar jag också att jag skrev lite mer om kläder, kanske lite mer om hur elin kling klädde sig på den galamiddagen eller hur prinsen av england hånglade upp drottning silvia mitt framför exflickvännen som fortfarande var dökär i den lille prinskorven. hahah jag avgudar ibland mitt eget sätt att skriva på. Jag kanske ska satsa på ett jobb som krönikör i dalatrafik-katalogen eller svenska dagbladet. HAHA, eller inte!? vad sägs om att skriva om hur otroligt rynkig dita von teese har blivit sen vi såg henne sist på scen eller hur många kilon som Angelina Jolie gått upp sen hon fött sitt :e barn och slutat agera skådespelerska i tidningar som Nylon eller klassikern ELLE magazine.

Och jag hoppas innerligt att ett såhär långt inlägg absolut inte blir tråkigt att läsa efter sisådär en 6-7 rader, vilket blogginlägg kan bli ibland.

hare gött frallor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0