i rännan.

nej fy.. ush vad jag hatar att göra mina föräldrar besvikna. Jag hatar att inte våga säga vart jag är eller vart jag ska.
Idag så har jag ju som sagt varit på kupolen med thompa, åkt hem, käkat  pirre, träffat emelie och lina och impulsdragit till Borlänge. Fick skjuts av nån typ 20årig kille med hans två kompisar Olof och Kalle. trevliga typer men dock väldigt långtråkiga. VI satt i en bil utanför Tenoren och drack Baccardi och Loka. Ush så äckligt, men ner slank det allt. tyvärr. på nåt sätt så tycker jag inte om alkohol. Jag hatar hur folk blir när de dricker och hur dåligt de lyckas må efter. Hur mycket som kan gå fel och SÅ mycket som kan förstöras. Men men, det var väl kanske lite roligare än att sitta hemma och klinka på gitarren tillsammans med lillebror och pappa.

Iallafall så skulle jag komma hem mellan ett och två sa jag. Men allt jäkla krångel i bilen, och väntan utanför Mcdonalds i typ en timme gjorde att jag kom hem nu då.. klockan tre, och mamma är ruskigt arg och besviken på mig och jag känner att jag skäms och mår skit pga det. plus att de enda sekunderna jag fick med personen jag ville träffa på hela kvällen varade i 15 halvdanna sekunder. Men i helhet var väl allt .... inte speciellt lyckat i eftertanke.

 så nu ska jag gå och sova och hoppas på en bättre morgondag. (Jag behöver en kyss känner jag).

Kommentarer
Postat av: bea

hanni babe. Varför var du inte med ditt hjärta hela kvällen då? :( Jag kan pussa på dig! <3

2008-11-08 @ 11:57:52
URL: http://beatrice.j.blogg.se/
Postat av: Anonym

för att han skulle supa med sina kompisar på hagafesten .. puss beaa <33

2008-11-08 @ 15:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0