jaag vill..

shitans! nu sitter jag hemma och tråkar. Var nyss med Thomas och strosade runt på kupolen även fast vi inte behövde, jag hoppar över hagafesten ikväll som äger rum i borlänge, och ångrar bittert att jag inte stannade kvar i borlänge så jag kunde göra gamla bea sällis. Önskar lite också att min buddy inte skulle åka till festen och supa, trots att det blir  "en lugn kväll". Sist han va borta så hände det ju massa "mindre roliga" saker, men sånt händer väl alla små par.
Känner mig lite ... bekymrad och orolig, men samtidigt glad över att han har något att göra. Men som sagt, han ligger min mycket fint om det lilla hjärtat ja.
Såå.. ikväll blire väl pirre hos fader min och gitarr-spelande. Fan det går riktigt bra det här!

puss och knull, stjärtepull. Nej men gud så illa.

Kommentarer
Postat av: linda

haha, fan va jag älskar dig hanna.

2008-11-07 @ 21:17:37
Postat av: soppppphie

AHAHAHAHHAHA PUSS OCH KNULL MITT HJÄTREGULL!

2008-11-21 @ 10:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0