med guran till hands.

Åh vad jag älskar att spela gitarr, det var som om att mitt blev fullbordat. Det där lilla tomma hålet fylldes liksom igen.
sitter och knåpar massor just nu. Jobbar på att Lära mig Jack Johnson's låt Better Together, rätt svårt, iom att jag inte är proffs än! men nog får det allt.
Fixade nyss The Calling med Wherever you will go, jag älskar verkligen den låten, men jag önskar att jag hade en stålsträngad gitarr och en stämdosa. Det låter ju inte så bra när gitarren är ostämd hahaha!

idag så händer det väl antagligen inte så mycket. Jag har lite lust at göra nåt med nån, kanske thomäs har samma ork. vad vet jag. Blir väl att fortsätta jobba på gitarren, kanske lyckas stämma till den lite på egen hand. Finns ju stor risk att jag har av fler strängar.. Sen lär jag ödsla lite tid på att fixa klädställningen min, allt bara hänger OVANPÅ istället för på galgarna. hmm..



fick lite Goo Goo Dolls feeling här, den där name är en riktig goding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0