utan ps är som kaffe utan koffein.

oohhmy this is driving me craazy! jag ballerur snart, det här med att sitta hemma och få ideér om hur headern ska vara, ja då har man inget photoshop! nej så får får man nöja sig med paint... och tråkiga små bilder man inte kan göra nåt av.

Sitter här och chillar till The Getaway plan - where the city meets the sea och Simple plan - save you. Härliga låtar det där, riktigt bra. Sen hatar jag måndagar, tänkte jag kan ju säga det. För då har helgen precis tagit slut och det är lång tid kvar till det är helg igen, och helg innebär party, och party innebär trevliga människor och just den här helgen lockar med parken!
skulle väl egentligen åka med på hockey i leksand, men det har vi tyvärr inte råd meed när man lever på det tajta barnbidraget. Får dock fortfarande barnbidrag iom att jag fyller så pass sent på året, förlorar ju fan 50 spänn på det. ajjabajja! Och när jag upptäcker hur otroligt mycket det är jag vill ha, ja då inser jag att fan vad man är fattig.

Jag vill ha lacktights, mockasiner, fransväska, tygjacka, ny mössa, vantar, halsduk, stövlar av mörkbrun mocka eller läder, svart lång kavaj - lite herrig sådär, svart plommonhatt, scarf med döskallar, skinnhatt och stråhatt, vit klänning, nya svarta tights, stor acnetisha, extrema stuprör med dragkedja, blåa och lila tights, skoletter med mycket nitar, stentvättade jeans, grå paperbagkjol, skinnkjol och liten skinnväst, Ramoneströja, lång tunn knappkofta, ljusgrå pennstreckad, mörkblå och orangeröd lite oversized skjorta, röda, gula och vita wayfarers, blommig tygväska, kortare kostymbyxor i ridbyxmodell.. oh herregud... känner att jag kan fortsätta såhär i alla evighet.

Jag saknar thomas. Och jag kommer knappt klara mig när han far till Indien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0