Dessa underbara fredagskvällar.

Jag har upptäckt att jag lägger upp sjukt mycket bilder i min blogg. Ja, rätt onödigt att ta upp.

Har iallafall nyss varit hem hos Bea, en supergo klasskompis (beatricej.blogg.se), kollat på dunderklumpen och Barnhemmet ( en spansk film ) riktigt bra faktiskt, skräckfilm, men mer spänning liksom. Jag, hon, mikaela, sanna, natalie och Becky iallafall, asså det går inte att tycka illa om dessa människor, satt där i hennes überhäfiga lägenhet, värsta designat alltihopa. Och sen hennes underbara walk-in-closet, hennes mammas skinnjacka och "dr martin-kängor" ( va nog inte riktiga dr martin, men säger man det så förtstår väl de flesta vad jag pratar om) och käkade tonvis med godis och Ben&Jerry's, sheit alltså. Känner för att ut och springa, men tycker man det är lite obehagligt med mörker så ångrar jag mig och sticker ut imorn bitti. Hääärligt, härligt.

ska iallafall laga min trasiga gitarr imorn, BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0