"Det finns alltid något att göra utomhus"

Tja! idag, har jag gjort lite av varje. Tandläkaren imorse. Man ska inte säga kärringar till dom söta tandläkarkvinnorna, men börjar de hålla på att säga " Men teoretiskt sett så går inte det" ja, då får man göra det. Sen har jag varit ute och fotat, ritat och gjort headern till min kusins blogg, jag är själv lite sugen på den faktiskt! Försökt att läsa gammelsvenska och käkat lite choklad.



Det får bli utomhus-outfiten, som är lite roligare, iom att den som var inomhus bestog av ett vanligt svart linne och Levi's jeans.
Halsduk Åhlens (för hundra år sen), Jacka pappas gamla, uppvikta Levi's Jeans JC, skoletter DinSko, Väska Second hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0