Ellen freakin' page.

Det är galet! jag blir förstummad nästan när jag tänker på hur otroligt duktig skådis Ellen Page är. Har sett henne i Tracy Fragments, An American Crime (en av mina favoritfilmer pga. henne) och Juno. Tracey Fragments är trots Ellen en sjuk film, alltså det är "bitar" av bilden som flyger runt hela tiden, den hoppar fem minuter från varje film och ja är allmänt crazy. Medans An American Crime och Juno är grymma!. Älskar hennes utseende, sådär egen och galet snygg, är aldrig liksom överdriven eller för lite, hennes klädstil, magad! i luuv det där pojkaktiga girly.
Ellen ja, woho! hon är fan-freakin-tastic liksom, totally.


Kommentarer
Postat av: amanda

hon gillar vi. liksom JUNO och american crime.

hon är gryyyym!

2008-10-15 @ 17:16:11
Postat av: linda din homie

hon är som en gud framför kameran yepp!

haru missat det så är hon faktiskt med i sista xman filmen också ;) hon kan gå genom väggar och golv, haha.

2008-10-17 @ 22:15:41
Postat av: hanaa

ja jo, det vet jag :P

2008-10-22 @ 13:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0