Gårdagens blir dagens.

Nu kan jag äntligen sluta vara så otroligt rastlös hela tiden. Jag hatar verkligen när man inte har någonting att göra och allt bara blir kaos och ja, alla blir arga. Men iallfall så har jag nämnligen varit och fixat gitarren! WEAY. Strängen är bytt och skiten är stämd, dock väldigt lågstämd, men det lyckades jag fixa själv. HAHA, där fick jag mig själv att antingen låta som en grym gitarrist eller en ren amatör, ja du väljer.
Sen så sitter jag nu och funderar över vad som händer med festen som jag står för nu i helgen, om jag ska låta allt flyta ut med 40 pers i huset, eller om jag ska välja att kicka folk. SJUKT jobbigt. Men jag tror att det kommer bli galet, galet kul alltså. Plus att jag ska vara totally nykter, underbart, då kan man skratta åt alla som inte kommer ihåg något dagen efter.

Sitter nu och väntar på mat. Mmm.. torsk och potatis, M-M! Pappas hopkok, det är det som är gott, när man bara kastar ihop nåt, vilket min pappa är mästare på.

jag saknar thomas, som vanligt. Tänkte bara skriva det, iom att man ska skriva ner sina tankar och vad man tycker i en blogg. otroligt, människan gör bokstavligen min dag gladare.


Gårdagens bestog av Svarta jeans Cubus, svart oversize tisha JC, Halsband med sko H&M och Kängor Second hand.
(tishan och Halsbandet är inte de jag har, men liknande )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0