håkan, skräck och feber.. mhm!

haha! ajjemen, det är grejer det. Förutom det sistnämnda. Att lyssna på Håkan Hellström och kolla på Sjätte sinnet, det är vad jag gör. Inte samtidigt såklart. Jag skulle vela haft choklad-doppade russin .. mmm Marabou. Nästan.

och på lördagkväll, ja då SMÄLLER DET! för då.. då.. då ska jag och amanda sellberg och anna runesson, två WUNDERBARA flickor, ÅKA TILL FALUN. Och där, där SPELAR HÅKAN HELLSTRÖM. AH MA GAAD.

Förässten så kommer Sophie och Linda på lördag, och GUD SÅ JAG LÄNGTAR.

Kommentarer
Postat av: linda

hanna snygging, de är som sagt inte säkert att jag kommer:(<3

2008-10-22 @ 17:55:38
Postat av: määända

HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKAN är kärlek

2008-10-22 @ 21:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0