i skolan, sjuk, vad tänkte jag på.

Jag fattar inte vad jag håller på med. Jag verkligen tröck mig upp ur sängen imorse, drog mig själv in i dushen, stog där och kämpade för överlevnad. I huvuet känns det som om jag har en stor slembomb och ögonen är påväg ut. Men ändå gick jag till skolan? Jag funderar på att ta nästa buss hem.

Sitter iallfall på Engelska och ska skriva en uppsats om George Lucas. HAHAHA, och jag trodde nästan på mig själv att jag tänker göra det. naaaat. Men jag måste, egentligen. För annars hamnar man ju efter, vilket jag redan gör. Jag menar jag ska skriva en artikel om palestinska lärare, om palestina, George Lucas, engelska glosor.  FUCK, och sen är jag så himla snäll mot thomas och säger att " nej men vi har inga läxor, så jag kan hjälpa dig med nån" det har vi VÄL!?

ÅÅÅh. jag är påväg utför.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0