Party every week baby!

Jaharu, igår! ja då vare fest så hela kvarteret skakade! Nej det gjorde det faktiskt inte, men nog va det skitkul allt. Alla vad glada och partysugna, och kan det blir bättre då?
Allt började då jag och Mikaela kom hem från skolan, då var det bränna skivor och köpa lite grejs till födelsedagstårta. Sen bar det av upp till pappa min för o städa, fixa sminking och resten av partylooken. Ställa undan prylar och ja, det som ska göra innan ferre! sen så ramlade alla in, sheit alltså! det va gäälet ;D kvällen slutade med att Thomas, Martin och Amanda sov kvar.

Så nu sitter jag här dagen efter och saknar allt som va då, har varit ute och sprungit och hamnat i en tillfällig personlighetskris. Det är otroligt när man minst 5 ggr i veckan får höra att man är självisk av sina föräldrar och inte är kapabel till saker utan att förstöra, så då börjar man ju fundera. Så då tackar jag amanda för det underbara telefonsamtalet, ingen förstår så bra som du gör, och sophie för svaren på mina frågor :') jag älskar er!

Lite bilder
     

   
Bild 1: Mina brudar, Emelie, Amanda, Ida, Matilda, Mikaela och Denise. Bild 2: Gabriel, Matilda o Amanda. Bild 3: Denise och pojkvännen Sebastian. Bild 5: Lina, Caroline, Ida och Gabriel. Bild 6: Edvin. Bild 7: Therese, Simon och Martina. Bild 7: John och Jocke. Bild 8: Grabbarna! Adam, Albin, Thomas och Erik. Bild 9: Thomas och jag <3!. Bild 10: Dansgolvet! Bild 11: Den som får absluta kvällen, helt underbar va den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men klart, :-) det var som sagt kul åå bli inbjuden åh! hoppas på flera galna fester i vinter i bystugan eller nått :-)

2008-10-19 @ 10:42:15
URL: http://matildamix.blogg.se/
Postat av: amanda

tack själv darling, så jäkla skönt att snacka. och håller med mix, fler roliga fester lär vi ordna ;D

2008-10-19 @ 15:21:55
Postat av: hanna

ajjemen, det hoppas jag på å ;)

2008-10-20 @ 00:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0