Uteliv.

Jag älskar naturen. Oftast, när man är ute själv och lyssnar på musik, eller är med sina kompisar. Ja då älskar jag det, men när man ska fiska och sitta med sin irriterande lillebror som jag egentligen älskar, och mina otroligt spända föräldrar, då försvinner det roliga rätt fort. Jag menar att sitta ner, på en stol, och stirra på ett flöte som ligger och guppar där ute på vågorna, är det så himla kul egentligen? det är ju otroligt avslappnande faktiskt, och gör att man kan tänka på annat en stund, men är man otroligt rastlös så är det blaaand det tråkigaste som finns.

Passade iallafall på att ta kort. Det blir en hel del fina kort när det är sol, vatten och höst ute. Har ju inte världens mest avancerade kamera, en Samsung Nv10, men jag älskar den, det ger mig det mesta jag vill ha och behöver i en kamera. Men snart, då äre en Canon EOS 400D eller 1000D som gäller, systemkamera is the sheit!-.

..och nu insåg jag att klockan är mycket, läggdags! gonatt!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0