Vad jag inte skulle göra har jag gjort, och tvärtom.

Asså nej nu har jag dåligt samvete, trots att dagen inte är slut. Egentligen så skulle jag ha pluggat idag. Matte och det skulle skrivas en artikel, men nej då. Och Resturaghäftena skulle ut och säljas, ush på mig!. Istället har jag städat mitt rum, väldigt behövligt, och sen har jag bara sprungit och struttat runt. Jag vet inte men idag har jag haft en bra dag idag. Helt underbart när man vaknar upp och bara mår bra liksom, och när man gärna velat att lillebror också skulle må bra. Det där lät ju lite som om han skulle ha nån obotlig sjukdom eller nåt, men nej så är det inte. Lillebror har som mina föräldrar säger "Inte hittat sin väg än" han funderar alltså fortfarande på hur fan han ska leva och göra. Och gud vad jag hatade dom tankarna, jag brukade nästan bli rädd för mig själv när jag satt och tänkte "jag kanske ska börja klä mig lite punk, det är väl ganska snyggt? eller typ, om man skulle börja flörta med alla killar och tillslut bli kallad fjortis, det kanske skulle va lite skoj." Nej ush, bli inte så lillebror. Det är nästan så att jag kan sjunga som håkan "se upp lillebror, bli inte som jag när du blir stor" men jo, det vill jag visst. för nu mår jag bra, vet vad jag vill, är kär och lycklig.

Snart så ska jag iväg till Thomas. Jag sitter verkligen och bara väntar på att tiden ska gå. Just nu har jag INGENTING för mig. Och jag låtsas att häftena och läxorna inte finns. Bra, det kör vi på. syns det inte, så finns det inte.
Sen lyssnar jag också på världens kärleksballad, Bryan Adams - have you ever loved a woman.



och justeja, jag har lyckats paja nästa sträng på gitarren. BRA HANNA! FÖRJÄVLA BRA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0