Hope it gives you hell.

Happ. Ser bättre ut nu för tiden. Efter att ha ramlat ner i ett gigantiskt jävla hål känner jag mig på ett högre trappsteg, goodie.
Idag har det väl inte hänt så mycket, jag har mest setat här vid dumburken och hoppats på bättre dar. Nej då, men jag har laddat hem en helsikes massa grym musik. Jävlar bara att ipoden gick sönder i julas..
Säger också att jag är sjukt parteysugen, grejen är ju bara att ingen annan är det. Men men, jag kan väl må bra av att bara ta det lugnt någon helg också. Förra var ju en höjdare med nya människor och massa skratt!

Träning imorn också ja, i kvarn-fucking-sveden. Tror jag hatar det stället, kallt och jävligt och aldrig funkar någonting. Men SOMMAR SNART. ( haha )

55 dagar kvar till cypern iallafall, najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0