just my fucking luck



Vilken trevlig dag jag haft idag idag idag.
Den började med att jag kliver upp vid 11, käkar superfrukost! med fullkorn och allt annat sånt "bra och nyttigt". ( töntigt, yesssss) fortsatte sen med att jag ringer runt till typ 30 olika företag för att få en personlig sponsor till fotbollen. Det slutar dock med att 20 inte svarar, 5 säger att jag ska ringa igen på måndag, 3 st säger att de inte sponsrar och 2 st att de inte har pengar till att sponsra. Har jag otur eller vad!?

Sen iallafall, mötte jag amanda på stan för att åka och sola. Sedan gick vi och hälsade på mamma, köpte godis och gick sedan hem igen. Och efter det bar det av till ida där vi umgicks lite framför hockeyn med Emelie och viktor, Gran och Jocke, Denise och ida. SuperB!

Sitter nu här och ångrar mig för mitt godisköpande. fuck. har 130 :- kvar. ILLA!? Meeeeen iom att jag ska försöka hålla godisköpandet nere och inte köpa massa tidningar och sheit. Ja då borde det ju hålla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0