vad ska det bli av mig?

Jag vet inte... Helt ärligt så undrar jag om jag kommer att klara mig i vuxenlivet! Efter gymnasiet liksom. Aldrig att jag bor hemma då. Då drar jag till Götet, absolut. Götet blire!
Men där då? hur fan ska jag försörja mig? pengarna, redan nu gör jag av med dem samma dag jag får dem.
Idag till exempel. Jag fick mina pengar översatta på kontot kl .. 10.00 ungefär. Jag drar med far och lillebror till kupolen och lite second hand. Visst, jag kommer hem med ett par gråa jeans, svarta tights med dragkedja, foundation, en blå sammetskavaj och en väska. MEN.. ( där kom det ) men, över har jag ca. 200:- !!??
jag vette fän hur det ska gå alltså. MEN, jag har gjort det förr och kan göra det igen. Leva på NOTHING.

hoppas alla vet hur ett par svarta tights ser ut, och en foundation. Onödigt att ta kort på liksom..

lite bilder på all the sheit från idag



väskan 15 :-



(ursäkta den skitiga spegeln)
Kavajen kostade iallafal 40:- ! mycket najs.



(De ser blåa ut på bilden, är egentligen mörkt gråa och orkade inte ta på mig dem)
kostade 700:- men fick 20% och kostade då 560:-!

Kommentarer
Postat av: Mikaela tha man ;)

FAN JAG SKA DÖDA DIG FÖR SNYGGA KLÄDER, när jag kommer hem ska vi fan sra till pärlan:) lööövv<3

2009-02-26 @ 20:51:28
Postat av: hana

haha, lätt ;)

2009-02-26 @ 23:14:49
Postat av: hana

haha, lätt ;) grejen är väl bara att jag har typ 200:- kvar xD

2009-02-26 @ 23:15:01
Postat av: beeeeee

EY! nice inköp gullet!

miss you BTW

2009-02-27 @ 00:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0