we love peace&love

ERIC HASSLE, han e NAIS. Och han kommer att spela på peace&love i sommar. Häerligt! Det tycker vi mycket om.

Annars så har det inte gjorts så mycket. Har ändrat lite sheit på väggarna i rummet i brist på annat, tagit massa fula kort och klippt sönder lillebrors jeans. dock har jag såklart fått dom, behöver slitas lite bara. Eller lite? rätt mycket! här ska det rivas och slitas och skrapas. Fint. ihih, jag längtar till sommaren!.

sen tvättat, lagat, hängt upp, vikt och hållit på med alla mina kläder. Jag har också, i alla hast att bleka en annan tröja, råkat skvätta klorin på min gråa oversize från Linda... fick därför skvätta lite till så att det faktiskt skulle se ut som om det var meningen. Ledsen linda, jag älskar dig!




















Kommentarer
Postat av: Maja Olsson

De där mörkbruna skorna närmast, vart har du fyndat de?

2009-04-16 @ 21:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0