ajajaj

Jävla fucking tå vill aldrig bli bra.
Kan ju säga att det var för två år sedan jag fick en blånagel från mitt fotbollsspelande och det är inte förrän nu det ser någorlunda bra ut. Nu ska den istället spricka och jävlas med mig ännu mer och gör ont som utihelvete! försöker dock att inte tänka på det under träning men inte hjälper det efter.
Var in till kupolen som sagt, tröjan fanns inte i min storlek. Så istället har jag blivit ombedd att köpa något annat för de pengarna. Känns dock ganska taskigt liksom. Att måsta lämna tillbaka något någon annan har köpt åt och sen köpa något annat, nej, känns lite wieard. Men men, nog får jag kompromissa. Typ att jag och duden går tillsammans, osså ba "nämen, den va fin" osså råkar han kila iväg lite mystiskt och sen komma tillbaka men ett litet paket. Jag öppnar och ser till min stora förvåning att det är ju tröjan som jag tyckte va fin!. Haha, känns lite retard.

Sen imorn blire ut och springa, få se om thompa har lust att hänga på.

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0