babyshambles och bacardi



film, film och mer film. Jag är trött på film. Fucking filmning i skolan är ingenting som är speciellt roligt
.

I förrgårkväll så fick jag iallafall för mig att jag för en gångs skull skulle börja att sy in dragkedjorna i mina byxor. Nog gick det bra, men efter att jag sytt i allt och gjort en hel del fel så insåg jag att benen är för långa och allt ser för bulligt ut. Dock går det bara att sy för mig när jag är glad och därför slutade jag iom att jag höll på att gå loss helt på den stackars symaskinen som inte ens syr raksöm.
Lite träning igårkväll och nu lider jag av träningsverk överallt.
Och på allt det ligger thompa hemma och är sjuk. tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Karin

nej vet tyvärr inte, har aldrig gjort något själv:)

2009-01-20 @ 11:20:53
URL: http://KarinOlofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0