diet, haga?

Kul! Haga går på diet. Nästan. 
tråkigt nog så att min skola är tvugna att spara pengar, varför? Jo, för att Borlänge är fattigt. Poor.
Därför valde skolan att till hälften stänga av värmen i min länga, tråkigt för alla mediaelever som gick där och frös hela dagen. Haha skapligt lame.
Idag hade jag och amanda förjäkla kul iallafall, spelade in lite film och käkade mat och skrattandet var inte långt efter! gottans!

Sitter nu hemma och tänker på att jag måste slänga mig i säng för träning imorgonbitti, trevligt. Kommer säkert vara typ .. 5- ute? mer?.
Är också sjukt, äckligt och irriterande sugen på godis. Men jag ska hålla mig!

Kom även på att jag är ruskigt lat när det gäller uppdatering på den här bloggen.

Kommentarer
Postat av: amanda

heeeeeeela vintern.

- hela :D

2009-01-17 @ 14:20:32
URL: http://wqnfh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0