en midsommarnattsdröm



Ända sen igårkväll har jag fått nån galen längtan efter sommaren.
Det enda jag sitter och lyssnar på är Håkan hellström och Kent.

Det är Kanske för att vi börjar vårterminen i skolan nu också och att fotbollslaget snart drar iväg till cypern. Det ska verkligen bli sjuukt härligt och kul!
Jag får tom massa pengar av mamma som hon sparat till när hon och jag skulle åka utomlands, men iom att hon tror att det inte kommer att gå så ger hon rubbet till mig så då jäklar ska vi spana efter Stråhattar! fuck att det är så jäkla dyrt på Cypern.

Det bär snart av till Borlänge, ska in och byta julklappen av thompa och amandash ska byta ett par byxor. Så det blir in, ut, obligatorisk runda på hm, åhlens och carlings och ut. Blir finfint. Och efter den rundan bär det av till thomas antagligen om han inte har annat för sig och sen träning.
Har planerat att träna varje dag den här veckan för att jag har varit så lat under hela lovet. Har ju fotbollscup snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0