Nytt år

Härligt! nu sitter jag här, när jag för en vecka sen satt här sist typ. coolt. Sista dagen som mina älskade systrar är r i säter, och vi trycker i oss popcorn framför Sagan om konungens återkomst, den är mycket bra den.

Jag hade ett halvdant nyår, med nyårslöften som jag inte ens höll i en dag.Jag hade också helst velat haft värsta storpartyt med alla mina älskade vänner och deras pojkvänner och allt sånt. Men istället varte lyxmat hos emelie, sen hem till mamma, och sen pappa, och sen till en kompis som vi egentligen inte fick men vi blev inbjudna av en annan där på festen som inte ens hade frågat husägaren om vi fick komma. nej det kändes inte rätt, men nog gjorde vi det bästa av situationen. Blev lite badtunna där på slutet med öl i håret och salt på kroppen. Slutade också med att thompa åkte med mig hem och sov kvar. mysigt.

Så, ´nu har jag berättat det.
Idag grillade jag, amanda, sophie och linda vid båtbryggan. Var ju tänkt att några fler skulle komma men tråkigt nog så fanns det inte skjuts. Men det blev perfekt, iom att amanda kom dit som en överraskning.

nu ska vi se the abandoned. lovley.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0