fartfylla och fartfullt

Min lördagkväll blev mycket trevlig tycker jag.
Först bar det av till Krilles storebror, var där ett tag och hade roligt. Efter det drog vi till metropol för att träffa Adde och även Bea (gud vad jag saknat henne!), fick träffa Daniel och Jonas på köpet! träffade också en kompis till krille som inte alltid verkar vara så skärpt haha!

Drog sen tillbaka till krilles brors lägenhet som då stog tom. Trevligt med massa musik och skratt. Och till krille som har en tendens att bli så kärleksfull på lyset, vi älskar dig också!
Vid senare tillfälle så gick vi tillbaka till stan för att jag skulle åka med nattbussen, men så tar man ju självklart fel på en timme, så vi spenderade den inne på centrumgrillen, trevligt med den där bisexuella killen HAHA! "heeeej snyggiiing" till adde. kul!
träffade Petra och Malin påväg hem också, alltid lika härligt!




Och idag åkte jag, bror och far skoter! OCKELBO 300, hell yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0