För att klä mig i handskar och hög hatt.

jag har massa gamla kvinnor / mammor i köket...?





Så sant som det är sagt, dock är hälften typ... 20-30. Men men, jag har en systembolagetkarkad i köket där de snackar allt från musik och ansiktsbehandlingar till vin och sex. Det sistnämnda var dock inget jag lyssnade på, så Thåström fick hjälpa mig med det igenom att spelas lite högre i hörlurarna. (btw, han fyllde 52 år igår. Grattis gamling)

Jag köpte en väldigt snygg Jeanskjol i fredags btw. antingen syratvättad/stentvättad och klorblekt eller alltihop. Jag har lite svårt att bestämma mig vad det handlar om. MenMen, jag har bott i den det senaste dygnet.

Thåström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0