katten kom förbi med Gregory and the hawk.

Idag då. Som vanligt vare lungt i skolan. En lektion där jag gjorde smycken. Ett halsband. IMO ( in my opinion, höhöh ) är det lite bohem, kommer passa rätt bra in när vi åker till Cypern. haha. 
Tåget tog mig sedan hem och jag småpratade med Weilguni. Trevlig kille det där!

Gregory and the Hawk iallafall. Folk funderar väl, så det är väl bra att förklara. Ett band som kör akustiskt, en tjej med snyggt hår som sjunger med mjuk stämma. Typiskt Indiemusik. Inga höga toner eller trummor. Utan helt flowing. Väldigt bra när man är på "nu-vill-jag-bara-ta-det-lugnt-men-inte-bli-deprimerad-musik-humöret" om alla förstår. Jag och mina uttryck!

Gregory And The hawk




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0