nu känner jag för...

Lite pojkar i fina hattar och shades och softa stämmor till klangen av gitarr. ooh..
Lite fina mockaskor till slitna jeansshort och rutiga flanellskjortor och trasiga linnen. ooh..

JADU! nu känner vi för lite PEACE&LOVE helt enkelt? vem är med mig - jo alla. Det är nu slasket dragit igång och jag saknar en systemkamera mer än någonsin.

Längtar lite till beas 18årsfest också. Blir att inviga sammetskavajen till min söta partydress och killerheels. hihi!



Idag iallafall, blev dagens stajl ett par gråa jeans, låga converse, stor vit tisha, stor scarf och röda shades utan glas.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken cool blogg =)

Ska vi följa varandras bloggar via blogglovin'?

2009-03-09 @ 10:48:48
URL: http://habber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0