Rök. Sprit och gratis cheeseburger på Donken.

Det va en kväll utan dess like ja.
Det här var den trökigaste (och dessutom den äckligaste toan jag någonsin varit på) festen någonsin.
Alla människor i en skitig och ostädad lägenhet och satt antingen i soffan och bytte låt och drack sprit eller så satt de i köket och rökte. Tametusan så trodde jag huvet skulle trilla av för sån ont i kulan fick man!
Dock utan Denise så hade kvällen varit ännu värre. Klart jag ställer upp och hänger med på ferre mannen - I'm the partygirl always!
Men iallafall, så vi satt där och ringde och ringde och smsade ända tills vi bestämde oss för att iallafall gå ut på stan och se om det händer något. Men så ringde ju Bea och hon satt på donken med hela gänget, så vi gick dit och träffade på Jocke och Jutta och allehopen. Sen, till vår stora förvåning så jobbar ju ida för kvällen och hon bjuder på både choklad och cheeseburgare. Mycket najs!
Bar sen av hemåt pga brist på skjuts till gustafs.

Så nu sitter jag här och proppar i mig godis. DAmnit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0