So here's to moving forward.

jag tänker erkänna det här för mig sjävr.
Jag har tappat bort mig. Vart är jag ? luggen, Allt satt i den tror jag. Jag måste ta tag i mitt borttappade liv. Komma på mina egna fötter igen.. Bara de små sakerna. Jag anstränger mig för att vara mig själv tror jag. Hatten. Har jag blivit brat-ified eller vad.

Jaja. Jag ska somvanligt dock rabbla upp musik. Ett nytt ansikte igen idag faktiskt. Den här gången Matt Nathanson. En kille som kör Acoustic, vilket han gör mycket bra. Han har lite james Morrison-touch. Fast den här killen är mycket bättre.


Matt Nathanson


Kommentarer
Postat av: Hanna

Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=6006, om du går in på den sidan och blir medlem, så får jag lite poäng :)

Man samlar poäng och sedan byter man det mot presentkort. Blev medlem idag och har redan 50 poäng :)

Man får 25 poäng när man börjar :D

Helt gratis!!

+ fin blogg :)

2009-03-29 @ 14:55:51
URL: http://habber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0