WAY OUT to the WEST

OH MY. Nu smäller jag AV.
Min lilla älskling i alla väder och henne jag avgudar! Lily allen gott folk, åker till Way out west. ska jag skjuta dem? Jamen varför inte? ha-ha-ha-ha-ha-HA. skitkul...

Jag har iallafall bestämt mig för att det är slut på godisätande för min del. Jag ska börja med att belöna mig själv med äpplen, fruktsallad och ja, okej. 5-kronors-glassen i Hagas cafeteria. MEN inte mer! resan till cypern ska bli oförglömlig, så varför inte vara i toppform också?
Har även spanat in en älskling på Gina tricot och ett par älsklingar på Skohuset, fuck bara att det blir 450 kr.
Sen ett par lovers på Forever21. Men de får vänta lite.

THe Perishers är grymt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0