NÄMEN. Godmorgon.

Trevligt att träffas igen hanna.
alltid ett nöje!
se det som en sak som alltid händer.
.. och är väldigt normal.
självklart.

Haha? va. Jag har gått och blivit skizofrein. Nej jag skoja. jag är i mitt sinnes fulla bruk, eller nästan. Jag är sinnesförvirrad och det finns en person att skylla. Varsegod, nobelpriset går till viktor. ( med gröna ögon).
Jag då. Som vanligt så väger jag mellan grafisk och foto. vad händer med mig? jo, jag går och blir peos gullegris och hatar varje minut. Haha trevligt.

Jag saknar härnösand och havet.
Jag saknar Göteborg och havet.
Jag saknar Linda och Härnösand.
Jag saknar Sophie och Göteborg.

Kommentarer
Postat av: börjar på l och slutar på inda

linda saknar hanna.

2009-05-12 @ 17:19:33
Postat av: Anonym

väska till salu! endast 100 kr, använd en gång! är i superfint skick, gå in på blogg för att se bild m.m! :)

2009-08-23 @ 17:06:29
URL: http://magnussonhannaemeelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0