jag drömmer vidare för vad jag hoppas på

Grå jacka, sammetskavaj, skor, väska och halsband rikare. Amanda och jag var på seconhandrunda igår, efterlängtat och bra.

Jag inser varje dag att jag har ett helvetes tråkigt liv, att jag behöver nya vägar och nya kretsar då jag har tröttnat på att se samma saker varje dag. Jag är trött på mina rutiner trots att jag inte klarar mig utan dem. Jag har inte tränat på 5 veckor och jag somnar sittandes, inget är sig likt. Jag behöver något nytt.

"Sometimes you get what you want but not what you need." Sophie och jag insåg att det fanns mycket i den raden och på den senaste tiden så har jag tänkt mycket på det.

Så hur mycket jag än vill, ska jag leta efter det jag behöver, inte det jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0