dont know man. Guess i've got a good life.

Det känns konstigt det här. En vän till mig från göteborg befinner sig just nu i Säter där jag bor. Det är en annorlunda känsla måste jag säga, lite spännande men ändå inte.
Jag har snart varit här i fyra veckor. På söndag åker jag hem till kära säter och från äntligen träffa min greta.

Btw. jag har kanske ett jobb när jag kommer tillbaka. Och en sak som jag vet är att de pengarna ska gå direkt till en kamera. Något som jag också tycker är väldigt konstigt är att jag kanske köper en nikon istället för en canon. Men det är som jag sa till viyan, canon och nikon är som estrella och olw, det är en smaksak om vilket man tycker bäst om.

jag har bara alltid tyckt om canon.

och snackat skit om nikon.

så jag vet inte, jag kanske håller det hemligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0