Is it that hard to make us look cool?

I fredags drog de flesta brudarna i klassen till Kvarnsveden och stationerade sig i natalies vardagsrum. Godis och currykyckling fyllde våran kväll/natt och då jag får för mig mitt i natten att promenera ute i det fria blundar jag och springer. (varför jag gjorde det kan ha varit för att jag hade ludna grissockor på mig.)
Lördag innefattade takhäng med amanda, regn, mariekex och håkan hellström. Det gav oss en fin längtan till sommaren och jag insåg då att vi snart slutar tvåan. Vet dock inte om jag gillar tanken.
Idag lagade jag byxor och åt upp mina sista chokladägg. Är helvetes trött på dom nu.

Den 11 maj bussar vi till stockholm, längtar ganska galet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0