härnösands sista andetag

jag sitter i ett nedsläckt rum och pratar med jocke, hans söta flickvän jessica och sophie. Linda är för tillfället utanför rummet. vet ej vart.
Klockan är 01.25 och vi dygnar för att jag ska ner till härnösands nybyggda tågsstation och åka iväg härifrån kl 05.05. Och varför jag valde att boka ett så tidigt tåg var för att jag vägrar åka buss från sundsvall till stockholm med buss.
Jag längtar lite tills jag sitter där på tåget och känner att jag äntligen är påväg. För som amanda säger så ska jag avsluta min helt okej sommar med oskar linnros och faktiskt en modevisning för cheap monday. sweeet.
Bor på mosebacke hostel för 300:-/natt/person  vilket är heeeeeeeeelt stöööööööööört.
är hemma i säter igen natten mellan onsdag och torsdag kl 00.30 åååååkeeeeej
PUSS DÅ FÖR FAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0